Beoordelingen van Creta Griekse Specialiteiten Aalsmeer

Recente recensies

5.0
Danielle
26 augustus 2025

Eten is goed, veel lekker ,eindelijk weet ik ook weer waar ik een goed patatje kan scoren.

René Vos
26 augustus 2025

Alles was weer PERFECT, en super lekker! Salades SUPER vers! Bestel hier elke week, zonder enige zorgen over de bestelling! (zelfs een PITA die extra geleverd werd!) DANK!

Irene
21 augustus 2025

Heerlijk gegeten

René Vos
20 augustus 2025

Dit is werkelijk TE lekker ;-)

Elisa
20 augustus 2025

Het was (zoals altijd) weer heerlijk

Frank
15 augustus 2025

Altijd lekker,zeker de moeite waard om eens te proberen.echte Griekse keuken echt heeeeeerlijk.👍🏻😃

René Vos
15 augustus 2025
René Vos
11 augustus 2025

Zoals altijd prima levering & eten! TOP!

Mo
4 augustus 2025
René Vos
2 augustus 2025

Zoals altijd, prima geleverd en zeer smakelijk. DANK!

Maikel
28 juli 2025

Snelle bezorging goed eten en zelfs de patat nog goed warm en heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cathy
27 juli 2025

Heerlijk gegeten, alles goed warm. Al vaker besteld snelle bezorging en vriendelijke bezorgers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sergii
20 juli 2025

Good food as alwys! A little later delivered. Busy time.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Therese
20 juli 2025

Delicious food, generous portions, great quality!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kevin de Man
11 juli 2025

Heerlijk gegeten , stipte en vriendelijke bezorging. alles ook netjes verpakt en warm bij levering. wat mij betreft een prima adres voor een Griekse maaltijd.

René Vos
8 juli 2025
Filip
7 juli 2025
Jos
5 juli 2025

Weer heerlijk gegeten

Martijn Kirch
28 juni 2025

Eten zoals altijd lekker! Helaas duurde het bijna 2 uur voordat wij ons eten kregen. Bleek geen bezorger beschikbaar te zijn. Kregen we helaas pas na 1.5 uur te horen. Op moment van bellen stond er overigens wel bezorger voor de deur; echter met verkeerde bestelling. Uiteindelijk dus na 2 uur de juiste bestelling gekregen. Transparante communicatie had hierin fijn geweest. Dan had ik mijn eten zelf kunnen ophalen ipv extra betalen voor bezorging.

Rene
28 juni 2025

Prima eten zoals altijd. IK bestel elke week wel en bestel dan extra saus; graag opletten dat deze wordt meegegeven aan de bezorger. Meerdere mallen vergeten.

Rene
22 juni 2025

Prima eten zoals altijd, en op tijd geleverd!

Jos Bogers
20 juni 2025

Snelle levering. Ruime portie voor twee personen.

Joop
20 juni 2025

het was heerlijk, en kom zeker terug, Efcharistó met 5 sterren.

Florian van Dillen
19 juni 2025

Was heerlijk!

David
16 juni 2025
Mo
15 juni 2025
O.A
6 juni 2025

Enough food, well done, and tasty. Delivered with a smile. Very good overall. Will order again.

Barry
4 juni 2025

Super lekker, super snel geleverd en super veel!!

Sem
3 juni 2025
Renate
2 juni 2025

De Gyros is echt heerlijk, souvlaki ook heel smaakvol. Maar de Pita’s zijn taai. En de frikandel voor 1 van de kinderen was een dikke gehaktstaaf. Leek niet op een frikandel. Bezorging duurt lang. Soms wel 90 minuten. Deze keer was het een uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mascha
1 juni 2025
David
31 mei 2025
Jay
31 mei 2025

De pita moet uw volgende keer wel betalen aub.. mijn beste vriend ik bedoelde eigenlijk dat uw de extra souzuki in de pita souzuki zou doen niet voor een extra pita broodje, maar ik heb wel heerlijk gegeten echt heel lekker

J.F.V. Beringel
24 mei 2025
Jacqueline
24 mei 2025

Was heerlijk

Jos eveleens
20 mei 2025

Was helemaal goed

piet vna Vliet
11 mei 2025
Sharon
8 mei 2025
Tom
6 mei 2025

Bestelling goed verpakt en precies op tijd bezorgd! Het eten was weer heerlijk! Top

Mo
5 mei 2025
Marjon
5 mei 2025

Eten was lekker, helaas lauw, bijna koud. Bijna 2 uur moeten wachten op het eten. Het systeem gaf aan een uur wachten, dat werd niet waargemaakt. Telefonisch niet bereikbaar bij Creta. Het excuus "druk" is geen excuus. Slechte service, dit kan beter!!!! Jammer want het eten, mits warm, is lekker.

Selina Verhoef
5 mei 2025

Ruim 1,5 uur moeten wachten tot onze bestelling van maar liefst 2 pita Greek en één souvlaki bezorgd werden. Spreek je de bezorger erop aan, krijg je als reactie: ja druk. Amper excuses. Sterker nog, hij liep gewoon weg terwijl ik nog niet klaar was met praten. Kom op zeg, dit is geen stijl. Eten was niet echt warm te noemen. Souvlaki was niet goed gaar, dus dat kon zo de prullenbak in. Jammer, normaal is de kwaliteit van het eten in ieder geval goed.

Daphne S
2 mei 2025

Heerlijk eten vriendelijke bezorger en lekker op tijd

Pascal
27 april 2025

Heerlijk gegeten en de bestelling kwam op tijd... super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sem
24 april 2025

Weer lauw koud aangekomen, om 17:41 mail bestelling word bezorgd om 18:17 bezorgd. Al 2x gebeurd voorlopig niet meer bestellen

Irene
22 april 2025

Heerlijk gegeten.

Chantal
19 april 2025

Snel bezorgd. Helaas was het ontzettend zout en hebben we allemaal het moeten weggooien

l van der Veer
1 april 2025

Nu voor de derde keer eten bestelt en er komt ook wel een vierde gewoon top

Bart
24 maart 2025

2 uur en 20 minuten gewacht op een overheerlijke 3 persoons mixed grill menu.. week ervoor was het iets sneller met 2 uur en 10 minuten. Ik zie ruimte voor verbetering

Björn Ottenhof
22 maart 2025

Keurig op de hoogte gehouden van de status. Prima kwaliteit van het eten! Was erg lekker.

Antenbrink
22 maart 2025

De temperatuur van het eten wat lauw. Normaal is het wel goed maar deze keer niet.

Jan
20 maart 2025

Was weer top. Heerlijke gyros

Rene
17 maart 2025

Het was weer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Damian Żuk
9 maart 2025

Very good quality and smaak

Caroline
4 maart 2025

Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk, de bezorger supervriendelijk, bijna 5 kwartier na besteltijd leveren was voor mij te laat, viel nog nét niet om....

Cynthia
4 maart 2025

Normaal altijd supergoed! Laatste keer ruim een half uur onderweg met de auto volgens mailtje. Echt alles was totaal koud. Patat vlees en saus. Zo zonde om de helft weg te gooien 🥹

A.bosman
1 maart 2025

Eten is echt heerlijk, alleen die bezorger kon het niet vinden. Zoals altijd. Het eten zit echter altijd goed verpakt , dus komt goed warm aan. Wij blijven klant!

Chantal
27 februari 2025

Het was echt heel lekker weer. Maar ze waren niet zo goed gevuld als normaal, weinig vlees

Jongerling
23 februari 2025

Was weer top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Hennus
21 februari 2025

Bezorging aan de late kant (+20 min), Honing in Gr yoghurt met honing en noten ontbrak

Monique
16 februari 2025

Snelle bezorging en heerlijk en veel eten. Love it!

Raymon
15 februari 2025

Nogal chagrijnige bezorger.

Kok
15 februari 2025

Sausbakjes knoflook erg klein

Chantal
9 februari 2025

Echt heerlijk, alles perfect ;-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
4 februari 2025

Was weer heerlijk de gyros

Martin Eleveld
28 januari 2025

Alles perfect

Erika
25 januari 2025

Wat hebben jullie gedaan met de kip? Normaal proefde je die lekkere grillsmaak maar nu was de.kip te zacht en er zat een heel vreemd smaakje aan. Jammer. Ook was de patat weinig voor 2 personen. Behalve de kip was het vlees als vanouds erg lekker. Kunnen jullie de kip weer bakken zoals vroeger?

van Mil
22 januari 2025

ivm grote bestelling kwam de bezorger ons heel vriendelijk helpen met alles naar boven brengen en uitpakken. Hele bestelling was compleet en lekker warm (+/- 10 schotels & mixed grill). Altijd lekker eten!

Sabrina
21 januari 2025

Heerlijk eten en snel bezorgd. Sausjes die erbij zitten mag ietsje meer zijn. Maar verder helemaal top!

Piet
20 januari 2025

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sam de Lange
19 januari 2025

Eten was heeeerlijk

Michael
16 januari 2025

Enige goede mixed grill bezorging in de omgeving. Altijd lekker, en de bezorger is altijd op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rene
13 januari 2025
Ruud
11 januari 2025

Het was weer heerlijk!

Roelof
31 december 2025

Bezorging was iets vroeger maar het heeft zeer goed gesmaakt.

Peter Jan
27 december 2024
Karin
15 december 2024

Heerlijk eten en keurig op tijd bezorgd!!

Richard
8 december 2024
Ufo
25 november 2024

Kapot lekker

Dennis
23 november 2024
Irene
21 november 2024

Voor de eerste keer. Was heerlijk, en op tijd. Zeker voor herhaling

Ronald
13 november 2024
Kim
10 november 2024

Heerlijk zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Xxx
1 november 2024

Lekkere kip sate

Erik
1 november 2024

Was weer zo als altijd top

Julien
29 oktober 2024

Zonder sla betekend eigenlijk zonder ijsberg sla. Wel gewoon met tomaat en ui was wel lekker

Robin
25 oktober 2024

Lekker mals vlees

Ria Kluvers
24 oktober 2024

Het eten was -zoals altijd- prima. De bezorging was ook lekker snel, maar het is jammer dat de bezorger mijn opmerkingen bij de bestelling niet leest, de aanwijzingen in diverse talen op mijn voordeur ook niet en vervolgens niet naar mijn achterdeur loopt, maar aan de verder in de tuin staande loods loopt. Communiceer dit svp met uw bezorger als hij geen nederlands kan lezen of engels, duits, frans, arabisch of pools kan lezen (staat op mijn voordeur). Vandaar slechts 3 sterren.

Ria
19 oktober 2024

Lekker eten kunnen ophalen

Jongerling
18 oktober 2024

Snel bezorgd en heerlijk gegeten

Terence
17 oktober 2024

Alles snel en heet afgeleverd. Top kwaliteit!

Geert wilders
14 oktober 2024

Hmm. De pindasaus van het portie kipsate patat zat niet meer in het bakje maar was ergens onderin de tas beland… het was wel heel lekker de kip was lekker mals

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bank
6 oktober 2024
Dennis
30 september 2024

altijd goed

Jennifer
29 september 2024
Siem
25 september 2024

Het eten was erg goed. De bezorging liet lang op zich wachten (90 minuten)

Chantal van unen
24 september 2024

Vandaag was de levertijd ongever anderhalf uur, dat vind ik erg lang voor een doordeweekse dag. Helaas was de patat daardoor ook hard en koud en de rest gecondeseerd en slap en lauw. Echt jammer, gelukkig normaal wel heel lekker en sneller bezorgd

Jennifer
22 september 2024

Altijd goed!

Bert
20 september 2024

Prima girosschotel. Uitstekend. Alleen de extra souvlaki was een wat zuinig gevuld stokje met drie kleine stukjes vlees. Verder helemaal top!

Juulz
15 september 2024

Kapot lekker